MITT 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har varit i Italien för första gången om det räknas.

 

Hur har ditt 2013 varit? Det har varit riktigt bra faktiskt, inte allt men överlag ett riktigt bra år.

Blev du kär i år? Lite kanske 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Jag vet inte riktigt, har några bra.

Vad är din största framgång 2013? Betygen kanske hehe och att jag har utvecklats i fotbollen.

Bästa köpet? Inte en aning.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat (standard)
 
 Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar och min familj.

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Uncover, wake me up, royals. 

 Vem har du umgåts med mest? Wilma
 
 Har du haft ett förhållande under 2013? Nja

 Vart reste du under 2013? Sardinien, Trysil, Köpenhamn

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Träning

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var ledig, två kompisar kom med kladdkaka och choklad, åt lunch med mamma och pappa, fick fina paket.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Tränat hehe, umgåtts mer med kompisar typ.

Vem saknade du? Vet inte riktigt

 De bästa nya människorna du träffade? Kommer inte på någon just nu hehe men någon var det säkert.

 Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Gör bara det du tycker är roligt.

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej