Är du i ett förhållande? Noo

Har du kysst någon idag? Noo

När går gränsen vid otrohet? Jag vet inte riktigt, om man kysser någon annan tycker jag att det är otrohet, men om man umgås eller pratar väldigt mycket med npgon annan kan det kanske också vara otrohet, gud vas svårt det där är hehe

Är du romantisk? Skulle nog inte kalla mig själv romantisk, jag vet faktiskt inte

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? någon som man kan vara sig själv med och inte behöva göra sig till eller ändra på sig bara för att hen eller hon ska tycka om en.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Jag kan nog vara ganska avundsjuk även om jag inte alltid visar det, fast skulle nog vara en bra flickvän hoppas jag iallafall.

Vad är viktigt i ett förhållande? att man har kul ihop

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? vet inte

Har du lekt med någons känslor? tror inte det

Hur många har du varit ihop med?
1

Länge höll ditt längsta förhållande? vet inte riktigt hehe
 
Hur länge var ditt kortaste? - vet inte där heller

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? asså jag måsste nog säga både och, självklart skulle jag vilja ha pojkvän men det kommer när det kommer.

Är du en bra pojk/flickvän? om personen är bra mot mig så är bra tillbaka

Vem sov du senast bredvid (av det m?kommer inte ihåg

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma var typ 19, 20 och pappa var typ 25 eller 26

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? båda två hehe

Hatar du ditt ex? Nej

När du vill ha någon, vad gör du? typ messar ellr något haha

Bästa raggningsrepliken? där har jag inget

Hur skulle den perfekta dejten se ut? jag vet inte hahaa

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Har många men pappa är en av dom

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Det vet jag inte än eftersom att det aldrig hänt

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? ja det tror jag

Vill du ha barnja

Blir du lätt kär? nej men jag kan börja "gilla" personer lätt om man kan söga så

Vad faller du för? om han är snäll, bra parfym, det är riktigt viktigt faktiskt hehe, rolig och snygga kläder
 
Vad är det mest avtändande du vet? när dom typ läser ett sms fast inte svarar, dålig parfym och för mycket vax
 
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? lite gemensamt borde man ha fast inte allt

Har du fått ditt hjärta krossat? inte krossat

Hur raggar du? naej

Har du en ”utseendetyp” hos killar? nej det kan jag inte påstå

Vem var din första kärlek? haha 

Är kärlek allt i livet? nej, men det är viktigt
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej