Heej!
 
Kom hem för ungeför en timme sen och har tagit på mig myskläder :) Gick till halv fyra idag, längsta dagen. 
Var iallafall nere vid havet sista lektionen för att kolla på spår efter isen. Det var skitkallt och jag var jättehungrig så ingen höjdare precis men men.
Idag har vi också haft terminens första matteprov. Det var bara på grunderna så att jag hoppas att det gick bra.
 
Den senaste tiden har jag inte gjort jättemycket. Varit i skolan, tränat, ridit, vart med kompisar.
Var förresten på ett konfirmationsmöte i Varbergs kyrka. Ska ju konfirmera mig i Apelviken men det var ett infömöte där. Det ska nog bli bra och länner väldigt många som ska va med.
 
Nu de senaste dagarna har det börjat bli kallare faktiskt. Löven börjar bli gula och vissa har till och med ramlat ner. Jag tycker att det är ganska mysigt faktiskt hihi ;)
 
På lördag ska jag till Liseberg med min farbor och syster. Ska bli jätteroligt! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska gra mer. Ta det lugnt förmodligen.
 
Tråkigt inlägg men jaja ;)
Kram Anna
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej