Hej!
Ett tag sen nu eller vad säger ni ;) Har haft fullt upp med skola och träning så har satsat på det istället, men nu börjar det lugna sig så tänkte börja så smått med bloggningen.
Har precis haft ett underbart påsklov med mycket sol, vänner, stugan och emporia. Tänkte fota lite av det jag köpte om det skulle vara intressant? På lördag käll åkte vi upp till stugan och åkte hem på måndagen, solade massor och åt god mat, var även nära ett dopp men det var lite för kallt för mig än ;)
 
Började dagen med ett hemkunskapsprov -_-´Det var inte jättesvårt men hade inte pluggat mycket men vägrade att plugga på lovet. Hade nämligen tre prov veckan innan så var ganska trött på plugg om man säger så, har aldrig varit så stressad över skolan någonsin men det gick bra, fick A på kemin och B på tyskan så det var skönt att allt arbete lönade sig.
Efter skolan åkte jag fort hem, åt och bytte om, sen körde mammam mig till stallet där jag red en riktigt jobbig privatlektion på fina Abbey, det var väldigt roligt och väldigt väldigt jobbigt, fick till och med en blåsa på fingret hehe.
 
En liten selfie
 
Mysfrukost hos bästis
 
Avskedsfika med mina babes :*
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej