Hej!
Nu ligger jag i sängen med datorn och tar det lugnt. Klockan elva var jag på gusdtjänst och tror inte att jag kommer hitta på så mycket mer idag.
I fredags kom Elin, Wilma och Alba hem till mig. Vi gjorde pizza och pratade, sen sov dom över. På lördagen var jag och Alba på ett steppass. Det var kul men väldigt svårt, har inte den bästa kordinationen hehe så det var mycket att tänka på, har faktiskt lite träningsverk idag.
Imorgon ska jag nog träffa Olivia och på onsdag åker jag till Stockholm, men kommer hem på torsdag.
 
Jag är lite av en skidnörd hehe. Så blev helt överlycklig när jag hörde att Sverige tog guld idag igen! Igår när damerna tog guld grät jag nästan (så extremt är det) så då kanske ni får en liten uppfattning om hur mycket jag gillar skidor haaha.
 
 
Kram Anna

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej