Hej!
Väldigt längesen jag skrev men har velat ta det lugnt och bara njuta av den underbara svenska sommaren för den har verkligen varit underbar och det är den fortfarande! De senaste dagarna har vi haft mellan 30 och 35 grader här i varberg. Så jag har badat och badat och badat, och varit i finland men det kommer i ett annat inlägg ;)
Varberg är ju verkligen en sommarstad och resten av de tio månaderna på året är det i princip dött, inte en människa ute efter affärerna stängt men så kommer sommaren och hela varberg är fullt med människor överallt, ganska sjukt faktikst men det är mysigt. 
 
 
 
 
 
 
Under mitt lilla uppehåll har jag iallafall hunnit jobba en hel del, både på torget och sen på hallifornia i två dagar, riktigt roligt. Självklart har jag tillbrungat några dagar på kåsa också. Två biobesök, the fault in our stars med wilma och max och divergent med mami i Göteborg. Båda filmerna var riktigt bra. Jag har också tränat en del och umgåtts med kompisar och famij. Sen får vi ju inte glömma Finland heller.
 
På söndag åker jag på konfaläger mitt i Småland, är lite skeptisk men det ska bli ganska kul och efter det väntas två intensivveckor med kyrkan varje dag och sen konfirmation innan skolan drar igång igen...

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej