1. Hur gammal är du om fem år?  då fyller jag tjugo om cirkus sex dagar.

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Klassen tror jag

3. Hur lång är du? runt 163 cm 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Började kolla på pompeji med wilma.

 5. Vem ringde du senast? Wilma

 6. Vem ringde dig senast? Wilma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? jag har ätit och ska åka om en stund

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? föredrar nog båda, lite beroende på hur viktigt det är 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  gifta

10. När såg du senast din mamma? igår 

 11. Vilken ögonfärg har du? typ gröna, lite grå och gula också hehe

12. När vaknade du i dag? 20 över 7 

 13. Vilken är din favoritjulsång? välommen hem med emd heeh

14. Vilken är din favoritplats? ett av mina favoritställen är vår stuga på sommaren

15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte riktigt

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning men förhoppningsvis utomlands 

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? kommer inte ihåg

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  skrattar lite hela tiden hehe kommer inte ihåg någpt specifikt

19. Hur stor är din säng?  vet inte riktigt men inte stor

 20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på men brukar inte ha jättemycket kläder på mig, max tröja och underkläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 för tillfället

 23. Hur många landskap har du bott i? ett 

24. Vilka städer har du bott i? varberg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor eller barfota på sommaren 

 26. Är du social? det skiftar

27. Vilken är din favoritglass? B&J eller oreo

28. Vilken är din favoritefterrätt? cheesecake

29. Tycker du om kinamat? helt okej

30. Tycker du om kaffe? börjar gilla det lite

31. Vad dricker du till frukost? juice eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? vet inte faktiskt

33. Kan du spela poker? noo

34. Tycker du om att mysa/kela? självklart

35. Är du en beroendemänniska? njaa

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes

37. Vill du ha barn? ja någon gång i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och så läser jag tyska men kan inte påstå att jag kan så värst mycket

39. Har du någonsin åkt ambulans? no

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? hav

41. Vad spenderar du helst pengar på? mat haha

 42. Äger du dyrbara smycken? aa en del

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? kollar typ aldrig på tv 

 44. Kan du rulla med tungan? hehe vet inte

 45. Vem är den roligaste människan du känner? jag såklart ;))

46. Sover du med gosedjur? aa en liten mjukisdocka haha

47. Vad har du för ringsignal? gammal telefon eller vad den heter

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa mamma har en massa på vinden

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kaffeburk 

 50. Flirtar du mycket? Noo 

51. Kan du byta olja på bilen? haha nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej haha

53. Vilken var den senaste boken du läste? divirgent

 54. Läser du dagstidningen? ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? no 

56. Dansar du i bilen? om jag är på humör 

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  ingen aning

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mitt namn

 59. När var du i kyrkan senast? i söndags

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? anders, conny och helle  

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? vet inte riktigt

63. Vad lyssnar du på just nu? nothing

64. Har du varit med i tidningen? yes

65. Vad är det konstigaste du ätit? ingen aning

66. Vem såg dig naken senast? jag själv

 67. Vad är det för färg på din tandborste? blåå

 68. Hur imponerar man på dig? om man ger mig mat ;))  

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? wilma 

 70. Har du någon piercing? nej eller örhängen om det räknas

71. Din största vinst? stjärnvinst på liseberg haha ;)))))

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook 

74. Är du fåfäng? inte såå 

75. Ångrar du någonting du gjort? aa

76. Hur gammal är din pappa? 46 (inte helt säker)

77. Vilket är ditt drömjobb? Inredningsarkitekt

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? kommer inte på något just nuu

79. Vad har du haft för husdjur? En hund, två kaniner och nu har jag en hund (rufuuuuus) <33

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag blir lätt väldigt blyg med nya personer innan man känner mig, börjar nian till hösten, kommer ej på något meeer

81. Svär du ofta? hehe tyvärr, dock mest på fotbollsplanen

82. Sverige när det är som bäst? sommaren

83. Kan du åka slalom? aa det bästa som finns 

 84. Vad har du ätit i dag? knäckebröd, pizza, macka och ostbollar

85. Vad har du för utbildning? haha ingen typ 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? gillar mina ben och mina ögon 

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? näsan och ibland min mage 

88. Vilken är din bästa egenskap? att jag är väldigt snäll

89. Vilken är din sämsta egenskap? är ibland för snäll mot folk som inte förtjänar det

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? asså kommer inte på någon känd men min afrmors mamma och kankse audrey hepburn

91. Saknar du något? aa

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? japp

 93. Vad gör dig ledsen? mycket haha 

 94. Vad gör dig glad? mycket

 95. Har du varit gift eller förlovad? nej ahha

96. Vad ska du göra i helgen? fredag ska vi vira min födelsedag med släkt, lördag med wilma och söndag match

 97. Vad är det knasigaste du gjort? gjort en del hehe 

 98. Vad har du för laster?  inget jättestort

 99. Vem är din förebild? farmor

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? duscha sova

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej