Hej!
Min midsommar har varit väldigt mysig, på torsdagen var jag först och fikade med Agnes sen kom mamma och hämtade mig och Emilia och så åkte vi upp till vår sommarstuga som vi alltid gör på midsommar. På kvällen firade vi pappa och farfar och sen satt jag ich Emilia ute på verandan och pratade till halv två ungefär. På morgonen åt vi frukost ute och sen plockade vi blommor till kransarna. Efter en supergod midsommarlunch dansade vi och sen bar det av hem till Varberg igen. På kvällen kom det lite kompisar och vi grillade marshmallows ochbjsg det allmänt mysigt! 

På lördagen åkte vi ut och gick i skogen, vi fikade också på ett supermysigt café. Sen träffade jag tjejerna och vi grillade vid havet. Idag vaknade jag bredvid Wilma ich sen har jag vart i kyrkan, träffat Alice och spelat sista matchen innan sommaruppehållet, som vi även tog hem med 5-1 och ett gult kort till mig ;)










Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej