Hej!
Gud vad tiden går fort, redan inne på den tredje månaden på 2014 och det känns väldigt bra. Vill slippa gå runt i tjocka jackor och skor, vill ha jeansjacka och converse! 
Den här veckan blir ganska lugn, endast ett teknikprov på torsdag. Idag hade vi elevens val hela dagen, började nio med musik, vi övar till en musikal. Vid lunch bytte jag till hemkunskap där vi gjorde kycklingburgare med vitlöksdressing, fick sluta två istället för tre så det var skönt. När jag kom hem la jag mig i soffan och somnade i två timmar, väldigt skönt. Sen dess har jag pluggat med några avbrott för att lyssna på ny musik och läsa lite bloggar.
 
Jag älskar att hitta ny musik och upptäckte precis Lea Micheles nya album Louder. ni vet hon från Glee. Riktigt bra faktiskt med härliga låtar, älskar hennes röst också. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej