Hej!
 
Just nu ligger jag i soffan och kollar på lite tv, är för trött för att orka röra mig haha. Detta kan bero på att jag har tränat i princip varje dag denna veckan (fotboll) förutom igår när jag och Agnes åkte upp till Göteborg vid tio för en shoppingdag, vilket var väldigt anstrngande men såå mysigt och roligt att strosa runt i ett soligt göteborg. Fick med mig några fina grjer hem, ska försöka fota dom snart. På kvällen åt jag jordgubbar och lyssnade på musik och somnde tidigt.
 
Idag ska jag åka och fira en kompis som fyller år, det är ungefär det som jag planerat denna dagen.
Kom på nu att det är juni på söndag, helt sjukt vad det har gått fort, men det gör inget för om tio dagar fyller jag 15 år och om tretton dagar är det sommarlov. Längtar så otroligt mycket och är så taggad man kan bli på sommar. Dessutom är avslutningskläderna fixade men hela outfiten visas inte förrän den 13 ;)
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej