Hej!
Förra helgen hade jag fullt upp, vilket resulterade i dålig bloggning. I fredags klockan fem hämtade Lovisa mig och sen åkte vi till hajen där vi mötte upp Emilia och Felicia för att handla. Efter det begav vi oss till kalv för en natt i min stuga med snack och god mat! När vi kom upp började vi laga mat (tacos) sen satte vi oss på verandan med ljus, kaffe och massa chips. Satt dör till kvart i tre och sen gick vi och la oss. På morgonen vaknade jag och Emilia upp till en superfrukost med pannkakor, frallor, varm choklad, frukt mm. Sen packade vi ihop oss och åkte ut i skogen för att plocka svamp ;) dock satt jag mest på någon stubbe och tig det lugnt ;) sen åt vi lunch vid en sjö och sen hem till Varberg. 







Spelade match med damerna, fixade mig och cyklade till Getterön för födelsedagsmiddag för Sandra med massa Goa människor och lekar. 
På söndagen var det dax för match igen och efter det träffade jag Wilma! Mycket text om en mycket bra helg! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej