Hej!

Min helg har varit bra men har haft fullt upp, som vanligt ;)
I fredags efter skolan åkte jag till en restaurang där jag och några från laget skulle hjälpa till för att samla in pengar till laget. Så från 4 till 9 stod jag och serverade stroganoff till ungefär hundra innebandylag, det var lite segt men en del skratt blev det. Var hemma vid halv elva och sen gick jag och la mig tidigt för att orka upp på lördagen. På lördagen vaknade jag vid nio, packade fotbollsväskan och drog till östervi och därifrån åkte vi till björketorp och spelade träningsmatch som slutade 5-0 till oss! Efter matchen var jag hemma och fixade mig innan jag drog till Wilma och sen vidare till Vickan där det väntades tacomys med goa tjejer, var hemma vid tolv efter en mycket bra kväll. Idag har jag, mamma och syster varit ute och gått i skogen och fikat på ett supermysigt café! En mycket trevlig helg helt enkelt.



Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej