Hej!
 
Hoppas att ni alla haft ett härligt sommarlov trots att vädret inte varit på topp. Själv har jag  jobbat, jobbat och jobbat lite till ;) men även jag har hunnit med några fina dagar som tåls att tänka på i vinter. Som ni märkt har bloggen ekat tom. Har inte haft någon inspiration eller motivation och tänkte att det kanske inte är så kul att läsa om jobb hela tiden ;) 
 
Som rubriken lyder så är det mycket nytt. I onsdags började jag på gymnasiet!! Helt galet, tiden går såå fort. Har iallfall börjat på naturestet, för er som inte vet så är det alltså en blandning av natur och estet. Som estetisk inrikting har jag valt bild. Jag kände inte för att gå ren natur då jag ville ha något som bröt av plugget så kände jag att naturestet kunde bli bra. Så en dag i veckan har jag bild i princip hela dagen. Dessa dagarna har vi fått en massa information och även gjort en del "lärakänna"-övningar. Så denna veckan har varit lugn men på måndag börjar det på riktigt. Är otroligt nervös men också förväntansfull. Det kommer  bli tre tuffa men lärorika år!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej