Hej!

Ja vad ska jag säga, det var ju ett tag sen om man säger så ;) Har haft en stressig höst så bloggen föll i glömska men nu känner jag att jag är sugen på att starta igång lite smått. Får se hur länge det håller i sig. Men nu känns det roligt igen iallafall!

Mitt 2015 har iallafall börjar bra! Sista terminen i grundskolan och det känns bra. Lite sorgligt också men det ska bli skönt med lite förändring! Gjort mitt gymnasieval också, nervös som bara den men det ska nog bli bra! 

För tillfället har jag precis fått lov och det firades igår med tjejmiddag med hela klassen. Riktigt mysigt! Idag har inte hänt mycket och imorgon bär det av till Hestra för en dags skidåkning med farbror! Mycket roligt. På kvällen kommer Sammy hit så lördagen ser ut att bli mycket bra! 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej