Nu sitter jag i Trysil på vårat hotell. Känns otroligt bra att vara här och har redan fått åkt en del skidor. Dock med två vurpor haha men det var bara upp igen. Det har snöat hela dagen så brist på snö kan jag inte säga att det är! Imorgon blir det första riktiga skiddagen så ska faktiskt snart gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon för att förska stå i liften först av alla ;) 
 
Vi åkte då först till min moster och sov där två nätter innan vi åkte till Trysil. Var med kusinerna och bara myste. Vi var ju också på längdskidtävling. Otroligt hur stort det är i Norge. Man börjar tävla när man är åtta tror jag haha. Inte konstigt att de är så duktiga ;) Efter det åkte vi och kollade lite affärer och sen somnade vi gott. På morgonen eller i morse då så packade vi oss in i bilen igen och körde mot Trysil!
 
Internetet är inte det bästa men försöker så gott det går!
 
xx
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej