Hej vänner!
Ännu en helg går mot sitt slut, en väldigt bra helg.
I onsdags väntades bästismys med b&j, Max tittade även förbi en stund. 


Vaknade bredvid bästis på torsdagen, åkte hem packade och sen åkte jag och tjejerna till stugan för en mysig natt där! På fredagen vaknade vi, åt mysfrulle och sen packade vi med lunch och åkte till en strand och låg där och solade ett tag, sen åkte vi tillbaka och sen vidare hemåt igen. 


På kvällen var jag och såg pitch perfect 2, så jäkla bra! 


Lördagen var jag med S hos hans släkt och åt middag sen cyklade vi till mig och åt lite till, kollade film och bar myste. Somnade vid fyra hehe ;) 



Idag vaknade jag bredvid Sam och sen cyklade jag i motvinden från helvetet till Wilma, drack kaffe och snackade och sen iväg till kära östervi för match med 00:orna, förlust med det var kul ändå! 


Ja detta var min helg, nu ska jag äta glass och ladda upp för en vecka av nationella :))

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej