Jo men det kan man ju lugnt säga. Men nu är jag här iallfall för en stund. 
För tillfället ligger jag i soffan och försöker plugga på tyskaläxan tills imorgon, sista läxan för veckan vilket känns mycket bra! 
 
Vad har jag gjort den senaste tiden? Jp som jag skrev i det näst senaste inlägget så har jag börjat gymnasiet. Nu har jag snart gått en hel termin, och det känns faktiskt riktigt bra. Det är fortfarande lika ul att gå till skolan. Förutom till tyskan då. Nej men jag var otroligt nervös och det är klart attd et är tufft men det igger på en bra nivå. I veckan hade jag mitt första kemiprov på natur och det kändes rätt okej. Sen vet man aldrig såklart men ändå. Det känns iallafall som att jag valt rätt och det är otroligt skönt!
 
I helgen så ska jag jobba, träffa Wilma och fixa en suprise för henne. Kommer säkerligen vskriva lite om detta här. Sen ska jag träffa Sam imorgon vilket ska bli mycket mysigt!
 
xx
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej