Som sagt, länge sen nu, Men det har varit stressigt för Anna och då har bloggen kommit i efterhand, tyvärr. 
Måndag idag och vilken seg dag, usch. Mått illa hela dagen och varit allmänt seg. Men nu sitter jag iallafall hemma och försöker skriva på mitt svenskatal inför nationella på onsdag, hur går det? Skit rent ut sagt, jaja. 
 
Helgen var rolig iallafall. I fredags ägde första fysikprovet rum, mindre kul. Men detso bättre blev det när resen av lektionerna blev inställda vilken resulterade i att jag fick gå hem runt tolv istället för fyra. Åkte hem till Julia där vi fixade oss sen mötte vi upp Selma och Emilia och tof oss ner till stationen för att sedan åka vidare till Göteborg. Kollade lite i affärer, köpte ett par klackar och sen tog vi spårvagnen till Pinchos på Linné vid halv nio. Riktigt mysigt. Var hemma vid halv två ungefär.
I lördags var jag på vernissage där vi ställde ut våra saker vi gjort i bilden under året, roligt att se. Sen bar det av till Donken för att kort jobbpass och sedan av med jobbkläderna och vidare till Läjet där lite goa männisor var. Dansade och hade det bra och sen somnade jag mellan Elin och Alba vid halv fyra. En bra helg helt enkelt!
 
xx
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej