I tisdags fyllde jag femton år! Hade en superbra födelsedag och fick många fina presenter och gratulationer. Fick bland annat en ny mobil, rayban och en parfym. På kvällen var familjen + mina gudföräldrar ute och åt, och på dagen var jag ju i skolan. 




I lördags blev jag firad av Wilma. Jag hade inte fått reda på något men vid halv tio var jag hos Wilma och fick supergod frukost. Sen skjutsade hon ner mig till stationen o h vi satte oss på ett tåg till Borås (vi skulle åkt till Göteborg men det gick inte för tågstrejken ;)) 
R vi kom fram strosade vi runt på stan och jag fick köpt mig lite roliga smågrjer, sen fikade vi några gånger. När vi kom tillbaka till Varberg gick vi på maleficent, jag grät en skvätt och den får högt betyg av mig ;) sen käkade vi pizza och sen drog vi hem till Wilma och kollade på game of thrones och åt godis. Det var en jättejättemysig dag och jag tycker inte att den kunde blivit mycket bättre ❤️






Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej