Hej!
Inne på andra skolveckan och jag är sjuk, ont i halsen, nacken, huvudet och i hela vänstersidan efter att ha blivit fälld igår på matchen. Vi förlorade med haha, nu klagar jag väldigt mycket känner jag ;)
Första skolveckan gick fort, började med lektioner första dagen men vårat schema är bra så det var inget jobbigt. I fredags skulle vi simma en sjömil, dock hann vi bara simma ungefär halva innan det började åska och vi var tvugna att gå upp, så simmade halva i hagel och spöregn. Åkte hem till Wilma en stund efter skolan och sen hem, på kvällen var vi hos familjekmpisar men åkte hem tidigt och åt. På lördagen var jag först på varmbadhuset med syster och badade och sen ner till stan för att köpa lite behövliga grejer. Sen cyklade jag och Sammy hem till mig och lagade mat och kollade film hela kvällen, vi vakande runt åtta på men låg kvar en stund innan det var dags att spela match. Var ganska sur efteråt haha. Sen var jag med Sammy hela dagen så det lättade upp humöret ;) 
 
HAr inga andra bilder än selfies :///

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej