1. Vad heter du? Anna Olivia Söderbaum
 
2. Hur gammal är du? 14 fyller 15 i juni.
 
3. Vart bor du? Sverige
 
4. Ögonfärg?Grön typ, skiftar lite
 
5. Hårfärg? mörkblond med lite ljusa slingor
 
6. Hur lång är du? Mellan 1.60 o 1.65
 
7. Vad har du för mobil? Iphone 4s
 
8. Är du singel? Ja
 
9. Kär? Naej
 
10. Vilket är ditt favoritland? Italien
 
11. Favoritfärg? Vet inte riktgit 
 
12. Favoritfilm? Harry Potter alla dagar
 
13. Favoritbok? Engelforstrilogin, baristas, harry potter.
 
14. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon och mitt hår kanske.
 
15. Vad gillar du minst med dig själv? Vet inte riktgit
 
16. En person som du aldrig skulle klara dig utan? Familjen och alla fina kompisar
 
17. Saknar du någon just nu? Tror inte det
 
18. Någon person du älskar? Min familj och mina kompisar.
 
19. Beroende av något? Mobil kanske
 
20. Vad är det bästa som har hänt dig? Mycket
 
21. Har du några tatueringar? Nej.
 
22. Har du några piercingar? Bara örhängen
 
23. Vem är mest lik dig? Farmor kankse
 
24. Vad åt du senast? Knäckebröd
 
25. Vad är det bästa du vet? Skidsemsester, sommar, sova, massor av grejer
 
26. Vad är det värsta du vet? det finns ganska mycket är också
 
27. Har du någon förebild? Jag vet inte
 
28. Vad vill du ha just nu? Skidsemster
 
29. Vad köpte du senast? Puder och concealer typ
 
30. Vem är din favorit kändis? Den var svår
 
31. Tränar du? Japp, fotboll och ridning
 
32. När går du och lägger dig? Runt tio kanske
 
33. Är du nöjd med ditt liv? Japp
 
34. Har du någon gång pratat med någon kändis? Ja
 
35. Är du rädd för något?Ja
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej